Ryszard Bonisławski Bez kategorii 4 finał akcji „Podziel się Wigilią”

4 finał akcji „Podziel się Wigilią”

4 finał akcji „Podziel się Wigilią” post thumbnail image

Kampania „Podziel się wigilią” to globalna kampania w mediach społecznościowych zainicjowana przez organizację „Toys for Tots”. Celem jest zapewnienie dzieciom pieniędzy i prezentów w czasie, gdy najbardziej ich potrzebują.

Jest to kampania na rzecz społecznej organizacji charytatywnej Share Christmas Eve. W tym roku kampania miała na celu dotarcie do osób, które nie są zwykłymi ludźmi i uświadomienie im, że jest to stan wyjątkowy. W tym celu stworzyli konkurs, w którym za rozgłoszenie wiadomości o akcji wigilijnej i zaproszenie ludzi do przekazania darowizny podarowali iPada. Nagrodą był jeden z ich wykonanych na zamówienie Apple AirPods. Jednak to się nie udało, ponieważ w Wigilię (1 stycznia 2018 r.) otrzymali tylko 14 darowizn.

Ideą akcji wigilijnej jest pomoc osobom, które nie kupiły sobie prezentu wigilijnego.

Chodzi o to, że musisz zamówić prezent dla kogoś innego, a następnie otrzymasz bilet, aby wygrać nagrodę. Po otrzymaniu biletu osoba, od której został zakupiony, musi wypełnić formularz zgłoszeniowy i przesłać go do organizacji charytatywnej, na którą również poświęca swój czas – jeśli to możliwe.

Prezes firmy, w której pracuję, jest wielkim fanem akcji „Podziel się wigilią”. Wie, że bez użycia mediów społecznościowych nie da się wysłać kartki świątecznej.

Kampania rozpoczęła się 22 grudnia 2017 r. Prosimy ludzi o udostępnienie przesłania naszej styczniowej kampanii „Podziel się Wigilią” na swoich kontach w mediach społecznościowych.

Kampania rozpoczęła się od filmu „Podziel się Wigilią”. Trwa 5 minut i pokazuje, jak ludzie mogą przekazać darowizny na rzecz Fundacji Help for India, kupić prezenty dla potrzebujących dzieci i cieszyć się innymi rzeczami w okresie świątecznym. Film kończy się komunikatem: „Jeśli znajdziesz coś, co Ci się podoba, udostępnij to innym”. Film obejrzano do tej pory ponad milion razy.

W telewizji odbędzie się IV finał kampanii „Podziel się wigilią”. Jest to inicjatywa non-profit.

Zorganizuj wydarzenie towarzyskie w swojej firmie i zaproś członków swojego zespołu i klientów do podzielenia się wigilijnymi uczuciami w Twojej firmie. Nawet jeśli nie jest to działalność charytatywna, wszystko zależy od Ciebie, nadal możesz to zrobić i będziesz mieć wsparcie wszystkich swoich kolegów, którzy doceniają pomysł, który uszczęśliwia ludzi.

Utrzymanie świątecznej atmosfery było doświadczeniem, które podziela wiele osób. Za pomocą naszej strony internetowej chcemy dotrzeć i pomóc ludziom, którzy cierpią pod presją świąteczną.

Musimy zadbać o to, aby ludzie, którzy szukają informacji o okresie świątecznym, poczuli świąteczny nastrój, a następnie dodali trochę ciepła, gdy zaglądają na naszą bożonarodzeniową stronę internetową. W ten sposób możemy szerzyć radość przez całe wakacje i sprawić, że będzie to wspaniałe przeżycie dla nas wszystkich.

Czwarta w akcji „Podziel się wigilią” była imprezą towarzyską, podczas której grupa osób pomagała innym potrzebującym. Imprezy odbywały się w różnych miejscach miasta. Celem było podniesienie świadomości na temat różnych przyczyn i zbudowanie większej interakcji społecznej.

Related Post